Eerste verslag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wouter Post - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wouter Post - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Wouter Post

Blijf op de hoogte en volg Wouter

03 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal, zoals de meeste van jullie wel weten ben ik donderdagochtend aangekomen in Kaapstad. Op het bijna missen van mijn eerste vlucht na heb ik een goede reis gehad. Op het vliegveld werd ik opgewacht door iemand van de organisatie en hij heeft me naar mijn nieuwe thuis gebracht. Hier werd ik heel hartelijk ontvangen. Ik woon hier met Brenda en 4 andere vrijwilligers. Brenda is 56 en woont alleen. Het is een schat van een vrouw en ze heeft eigenlijk geen huisregels. Verder woon ik hier met 2 Engelse jongens van 31 en 19 en 2 Australiërs, een man een vrouw van 39 en 20. Sinds dag 1 heb ik het onwijs druk gehad en zo'n 60 nieuwe mensen ontmoet. Er zit een hele grote circulatie in de vrijwilligers dus er komen elke dag nieuwe mensen bij. Ik ben al 2x gaan stappen op Long Street, 1km lange straat met alleen maar bars, clubs en kroegen. Twee geweldige avonden gehad. Kaapstad is echt onwijs groot en vooral heel erg druk, overal en altijd.
Vandaag heb ik mijn eerste tour rond de stad gehad langs een aantal sightseeing punten. Zo ben ik bijvoorbeeld langs Cape Point geweest, de penguin kolonie en hebben we troepen Baboons gezien.
Morgen begint mijn project maar voor nu ga ik nog even genieten van 30 graden, het zonnetje en een biertje.

Wouter

updates worden 1 per 1/2 weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Zuid-Afrika

Surfles

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2013

Eerste verslag
Wouter

Zuid-Afrika

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1141
Totaal aantal bezoekers 1997

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 10 Mei 2013

Zuid-Afrika

Landen bezocht: